21 wrz 2012

Wygraj tusz Isadora! / Kejt.

Do zgarnięcia 50 tuszów Isadory! Akcja trwa do 30.09.2012r. i należy być zarejestrowanym użytkownikiem. Organizatorem jest ibeauty.


Więcej:
kliknij TUTAJ <-

Mam kilka nowych informacji, a mianowicie...
Jak chyba każda banglomaniaczka wyraziłam chęć do wzięcia udziału w projekcie Kejt. Moje zgłoszenie zostało zweryfikowane i zaakceptowane. 
Zostałam wyróżniona!
Nie mogę dojść do siebie, moja radość sięga zenitu. Na czym polega współpraca przekonacie się w najbliższej przyszłości.
Otrzymałam maila od marki Sudomax, przesyłka została dziś zrealizowana. Niedługo się pochwalę.
Na sobotę miałam plan wystawić na bloga recenzje żelu pod prysznic i peelingu Joanna Naturia, niestety zależy to od tego, czy posiadam dobre zdjęcia, gdyż żel niespodziewanie mi się skończył.
A teraz idę przeglądać Kejtowe forum, by wiedzieć co i jak!
Dobranoc!

2 komentarze:

  1. Gratuluję raz jeszcze :) Chyba każda z nas (a przynajmniej niektóre) chciałaby być Kejterką :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :* Jeszcze będą wybierane osoby przecież :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.