19 wrz 2012

Co się u mnie dzieje?

Żyję w tempie tak szybkim, że sama nie nadążam. Nie mam czasu nawet usiąść. Może to pozytyw?
Od niedzieli zdążyłam pofarbować sobie włosy, spróbować pierwszego w życiu ombre nails (nie wiem czy się nadaje do publikacji), zostać testerką Farmony (info), odebrać zamówienie z apteki oraz zaopatrzyć się w nowy jedwab. Ogólnie ten tydzień póki co zaliczam do bardzo udanych.


To właśnie moja przesyłka z Apteki Gemini. 90 kapsułek za 29.99 zł. Nie jest to moje pierwsze opakowanie, lek zażywam już prawie 2 miesiące. Jestem zachwycona- włosy przestały wypadać i bardzo się 
wzmocniły, za to jeśli chodzi o paznokcie to nie widzę różnicy. Mam w planach wypróbować jeszcze Revalid kurację regenerująco-odżywczą, ale niestety aktualnie brak funduszy.


A tak wyglądają tabletki. Należy stosować 3 razy dziennie, co jest trochę męczące, ale można przywyknąć.



A to saszetka z próbką szamponu do włosów Vichy, który otrzymałam wraz z zamówieniem. Uwielbiam takie sprawy, więc apteka ma u mnie duży plus i z chęcią będę robiła zakupy internetowe. Zwłaszcza, że ceny są o wiele niższe niż w innych aptekach.



Tą próbkę otrzymała moja ciocia przy zamówieniu, ale ma niestety suchą cerę i oddała ją mnie. Nie ukrywam, że bardzo się z tego powodu cieszę.


A oto efekt mojej ostatniej koloryzacji. Chyba lepiej czuję się w ciemniejszym odcieni blondu. Farbę kupiłam w Rossmannie w promocji "Cena na do widzenia", długo szukałam takiego odcienia a tu proszę! Za okazyjną cenę 14.39. Jest to Syoss mix migdałowo-pralinowy. Jednak ja zraziłam się do owej farby, gdyż zniszczyła mi włosy.


Tymczasem to wszystko. W najbliższej przyszłości obiecuję bardziej tematyczną notkę. Muszę napisać do dystrybutorów, którzy wykazali chęci współpracy, gdyż czekam na przesyłki, a ich jak nie było tak nie ma.
Dobranoc!

PS Zostaw po sobie ślad ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.