29 wrz 2012

Próbki Yves Rocher

Pod koniec sierpnia napisałam do firmy prośbę o współpracę. Zagwarantowałam recenzje na moim blogu, opisałam swoją cerę i skórę, a także przysłałam dane do wysyłki. Mimo kilku komplikacji wreszcie otrzymałam produkty w kopercie. A co w niej się znajdowało? 9 saszetek, w tym 4 próbki 0,7 ml wód toaletowych i perfum, 2 fluidy po 1ml, 2 kremy po 1ml i odrobina maseczki. Dodatkowo załączony był imienny list, w którym Yves Rocher dziękuje za zainteresowanie firmą.


Jeśli ktoś jest zainteresowany, podam adres e-mail, na który wysłałam wiadomość:
info@yves-rocher.com.pl

Miłego dnia wszystkim :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.