1 gru 2012

Pierwsze rozdanie- ZAPRASZAM!!!

Ze względu na moją nieobecność ostatnimi czasy, postanowiłam zorganizować moje pierwsze, skromne rozdanie. Jeżeli będzie sporo zgłoszeń, będę organizować takie akcje częściej.


Rozdanie jest w formie konkursu, obowiązuje zadanie konkursowe.

Regulamin zabawy:
1. Organizatorem konkursu i sponsorem jestem ja, Stylowa Kosmetyczka.
2.  Każdy uczestnik rozdania zobowiązany jest do:
*publicznego obserwowania mojego bloga ,
*dodania na swoim blogu informacji o konkursie (baner i/lub notka),
*wykonania zadania konkursowego.
3.  Termin zgłoszeń: od 1 grudnia 2012 do 6 stycznia 2013.
4.  Większość produktów jest nowa, zastrzegam jednak, że mogą być użyte jednokrotnie
 (dokładny opis niżej).
5. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi w okresie 6-10 stycznia 2013.
6. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
7. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku nr 4, poz. 27 z późn. zm.) / Zwycięzcę wybieram, nie losuję!
8. Zgłoszenie jest równoznaczne z akceptacją regulaminu.

Zadanie konkursowe:
(obowiązkowe)

Przedstaw w dowolnej formie swoją codzienną pielęgnację włosów. Forma interpretacji dowolna, może być to odpowiedź, zdjęcie etc.

Nagrody:


1. Sztuczne rzęsy z limitowanej kolekcji Nymphelia od Catrice. Stan nienaruszony, chciałam użyć tylko kleju, jednak okazało się, że prawie w ogóle go tam nie ma. Oczywiście załączam go, ale zalecam kupno innego. Znajoma powiedziała mi, że jest beznadziejny.


2. Cień do powiek Hean, odcień 254 Smoky Plum. Śliczny metaliczny odcień. Nieużywany, sprawdziłam tylko kolor palcem.


3. Lakier do paznokci Rimmel 60 seconds, kolor 620 How do you lilac it? Sprawdzałam tylko kolor w sklepie, ubytek ledwie widoczny. Kolor jest śliczny, zdjęcie nie oddaje jego uroku. W domu zauważyłam, że mam już ten sam w swojej kolekcji.


4. Czarna konturówka do oczu i ust od Lovely. Nowa, nieużywana.  Nakrętka jest z temperówką.


5. Kolczyki wiszące, różowe piórka. Kupione w Centro, nienoszone.


6. Śliczne chabrowe kolczyki wiszące. Oczywiście nienoszone.


7. Próbka kremu Sudomax oraz różowe ozdoby do paznokci w słoiczku.

8. Dwie próbki perfumu Escada w minikopertach.


9. Trzy próbki perfum od Yves Rocher.


10. Dwie podwójne próbki kremu i żelu do mycia twarzy Nivea Aqua Effect do cery normalnej i mieszanej.


11. Próbka fluidu od Yves Rocher.

OPCJONALNIE*:
(do wyboru)


* Fluid kryjąco-korygujący firmy Bell w odcieniu 03, Cappucino. Nieużywany, sprawdzałam tylko odcień.


*Odżywka do włosów farbowanych Color&Volume od Syoss. Moją opinię o niej znajdziecie na blogu. Nieużywana.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
(w komentarzu)

Obserwuję jako: 
E-mail: 
Informacja o konkursie: LINK
Zadanie konkursowe: odpowiedź lub LINK

Serdecznie zachęcam do wzięcia udziału. Jeśli będzie dużo chętnych, od razu po tym rozdaniu ogłoszę następne!
POWODZENIA!!!

45 komentarzy:

  1. Chętnie wezmę udział, tylko muszę coś ciekawego wymyślić na pytanie konkursowe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super zaraz się zgłaszam :D:D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję jako: Kinga
    E-mail: alkinga14@gmail.com
    Informacja o konkursie: http://mylife-kinga.blogspot.com/2012/12/konkurs.html
    Zadanie konkursowe: Staram się myć włosy codziennie. Ewentualnie co 2 dni. Nie prostuję po to aby nie zniszczyć końcówek. Staram się rzadko używać suszarki. Używam szamponu i odżywki co 2 mycie. Uwielbiam używać jedwabiu, włosy po nim są miękkie. Nakładam zawsze na końcówki odrobinę, po to żeby nie było efektu tłustych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako - dominikatestuje
    E-mail- dominikafadecka@o2.pl
    Info o konkursie - baner, dominikatestuje.blogspot.com
    Zadanie konkursowe - Moja pielęgnacja jest.. bardzo naturalna. : ) Przed umyciem głowy dokładnie je rozczesuję,myjąc głowe dokładnie ją masuję, używam głównie masek od połowy długośći włosów by nie mieć sztywnych na głowie kłosów. Jeśli mam chwilę, włosy laminuję, po tym bardzo dobrze się czuję. Gdy już je oczyszczę i odżywię płuczę chłodną wodą co jest dla mnie przyjemną ochłodą. Gdy są wilgotne rozczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi ząbkami by póżniej nie męczyć się z bolącymi na głowie cebulkami. Gdy noszę 3-4 dni takie włosy korci mnie już by zagościły na nich olejne kokosy. Używam na noc maskę olejną by rano wykononać terapię kolejną.

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Aby moje włosy były gęste i mocne
    potrzebne mi dłonie pomocne,
    które w mą głowę dokładnie płyn wmasują,
    i wtedy me włosy się cudownie poczują!

    Mam włosy aż do pasa długie,
    i nimi się po prostu chlubie,
    jednak wypadają mi ich niezliczone ilości,
    więc chcę im ofiarować odrobinę czułości!

    Dlatego podczas mycia ich gęstym szamponem,
    nie będę się drapać po głowie szponem,
    a opuszkami masować będę skórę głowy,
    zadbam o nią innymi słowy!

    Nie będę włosów suszarką suszyła,
    aby się każda końcówka włosów nie zniszczyła,
    zapewnię im naturalne suszenie na wietrze,
    takie jest przecież najlepsze powietrze!

    Co wieczór będę je rozczesywała,
    Aby rano mi się w nie głowa nie zaplątała,
    Sprawię że czesanie to przyjemność będzie,
    i będę nosić grzebień ze sobą wszędzie!

    Obserwuję jako Miki88
    agata.17ko@wp.pl
    Banerek u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Sandra Siwek
    E-mail: ssiwek_6e@wp.pl
    Informacja o konkursie: baner http://mycha1234567890testy.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Myję włosy szamponem Revalid, następnie odżywką tej samej firmy. Biorę również tabletki na wzmocnienie i porost włosów Revalid. Są naprawde świetne w połączeniu z szamponem i odżywką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Postaram się cos wymyśleć :)
    Zapraszam również na swoje skromniutkie rozdanie: http://pinkidolls.blogspot.com/2012/11/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako monki.
    link http://monkicat.blogspot.com/2012/12/losowanie-u-stylowej-kosmetyczki.html
    Moja codzienna pielęgnacja włosów:
    Zawsze wieczorem, codziennie( mam włosy proste, czasem falowane, bardzo długie, przetłuszczające się u nasady i suche na końcach) myje je szamponem do włosów zniszczonych lub blond *najlepszy jest srebrny szampon z BIOSILK, niweluje żółty odcień włosów*,zmywam szampon i potem nakładam maseczkę regenerującą na 2 minuty i zmywam. Koniecznie rozczesuje je, gdy jeszcze są mokre bo potem strasznie mi się plączą i nie można nic z nimi zrobić. Kiedy mam to nakładam na same końce jedwab również z BIOSILK, po którym końcówki są miękkie jak futerko :D, a przy okazji zregenerowane. Nie suszę włosów suszarką bo niszczą się od ciepłego powietrza. Idę zatem spać z mokrą głową. Czasami, kiedy chcę mieć fale na następny dzień, zaplatam warkocz. Wychodzi bardzo naturalnie, bez ingerencji lokówki czy prostownicy. EFEKT DOSKONAŁY! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnych będzie więcej na pewno...:)
    Obserwuję jako: MTTEAM
    E-mail: mt.team123@gmail.com
    Informacja o konkursie: NOTKA http://otulona-zapachem.blogspot.com/2012/12/kolejne-rozdania.html
    Informacja o konkursie: BANER http://otulona-zapachem.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Moje włosy są delikatne i cieniutkie, więc dbać muszę o nie szczególnie, aby się dobrze prezentowały.
    Myję je w delikatnych szamponach i nakładam odżywki i balsamy (pod foliowy czepek) do spłukiwania.
    Po umyciu używam serum na pogrubienie i podniesienie włosów, które świetnie się spisuje.
    Do czesania używam drewnianej szczotki, która jest delikatna i nie szarpie moich włosów.
    Staram się nie używać prostownicy, a suszarką suszę tylko chłodnym powietrzem...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję jako: Antonina Guzik
    E-mail: antonina.guzik@wp.pl
    Informacja o konkursie: baner http://antonina-guzik.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Każdego ranka obiecuję sobie, że zabiorę się porządnie za pielęgnacje moich kudełków. A każdy wieczór kończy się tym samym rytuałem, który nie wznosi nic innowacyjnego. Szampon + odżywka :D Czasem maska z Bongo Spa, aby kudełki się tak mocni nie przetłuszczały. Jeśli przed myciem nie rozczeszę włosów wówczas mam nie lada problem. Staram się nie złamać na kołtunach grzebienia ;) Na szczęście ostatnio dostałam Kryształ Jedwabiu firmy Oyster, który jest genialny! Sprawia, że włosy pięknie się rozczesują, cudownie błyszczą i przyjemnie pachną :) To taka moja tajna broń :) I dalej obiecuję sobie, że od jutra zacznę lepiej dbać o moje włosy :) To będzie moje postanowienie noworoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zgłaszam się
    obserwuję jako anununu
    akuczun1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w tym lakierze <3
    Obserwuję jako: Chelsea-Lena
    E-mail: chelsea@onet.pl
    Informacja o konkursie: Baner - http://rainbow-above-me.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Post na moim blogu - http://rainbow-above-me.blogspot.com/2012/12/historia-pisana-wosami.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uzupełnię zadanie konkursowe: Moją codzienną pielęgnację włosów zaczynam rano od spryskania ich mgiełką odżywczą - obecnie jest to mgiełka z Radicala. Staram się unikać prostowania lub kręcenia włosów, a gdy już to robię, to zamiast mgiełki używam rano spray'u termoochronnego z Isany. Później układam włosy, a wieczorem je myję przeważnie szamponem z Dove. Co kilka dni używam masek lub odżywek do włosów.

      Usuń
  13. Obserwuję jako: Kasia
    E-mail: kasiabuczak1605@buziaczek.pl
    Informacja o konkursie: baner modawedlugkasi.blogspot.com
    Zadanie konkursowe: Moja codzienna pielęgnacja. wcieranie olejku na suche i rozdwojone końcówki, masaż skóry głowy i koniecznie parę razy dziennie rozczesanie włosów oraz dodatkowo na noc włosy wiąże w kitkę, żeby uniknąć tarcia o poduszkę co powoduje wysuszanie się włosów.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuje jako: malina4
    mail: malina4@opoczta.pl
    odp: Moje włosy są ciężkie i grube, niektórym może się to wydać rewelacyjne,ale nie dla mnie ponieważ jest tego jeden minus. Są one trudne do ułożenia. Kiedyś miałam nawet grzywkę, ale ona żyła własnym życiem. Do codziennej pielęgnacji używam jedynie dobrego szamponu do włosów brązowych, prostownicy i gumy. Dzięki temu moje włosy ładnie się błyszczą. Nigdy nie farbowałam ani nie suszyłam włosów suszarką.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: pancia111
    E-mail: pancia111@gmail.com
    Informacja o konkursie: na pasku bocznym: pancia111.blog.pl
    Zadanie konkursowe: Odkąd postanowiłam sama w domu rozjaśnić sobie włosy, ich stan zmienił się z dobrego w tragiczny. Włosy myję codziennie, bo bardzo szybko mi się przetłuszczają, po każdym umyciu jestem zmuszona nakładać odżywkę. Aktualnie stosuję biedronkową Elisse do włosów farbowanych, mimo że jest to odżywka do spłukiwania ja nakładam jej niewielką ilość ale ni spłukuję- wtedy efekt jest lepszy. Bez odżywki rozczesanie moich kłaczków graniczy z cudem. Do tego jeszcze 2 razy w tygodniu stosuję jedwab do włosów z Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako- weronkaa84
    email- weronkaa84@gmail.com
    bannerek- http://weronkaa84.blogspot.com/
    odp- Zawsze miałam problem z wypadającymi i matowymi włosami. Stosowałam już naprawdę bardzo dużą ilość kosmetyków -tych tańszych i tych droższych, rożne witaminy i to wszystko albo nie pomagało wcale albo pomagało na chwilę. Od jakiegoś czasu zaczęłam myć włosy szamponem z czarnej rzepy a do tego nakładam odżywkę z czarnej rzepy, czasem żeby włosy za bardzo nie przyzwyczaiły się do odżywki nakładam jedwab. Od czasu do czasu nakładam również na skórę głowy "miksturę" Z czarnej rzepy:) Średniej wielkości czarną rzepę ścieram na tarce o dużych oczkach, odciskam przez szmatkę, najlepiej tetrową. Wyciśnięty sok wmasuję w skórę głowy, owijam folią i ręcznikiem i pozostawiam na 30 minut:) I jak na razie ilość wypadających włosów znaczenie się zmniejszyła:)A do tego łatwo się rozczesują są błyszczące i się nie "puszą":)

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję: Carine
    Banner: lamorell.blogspot.com
    mail: carinka.carinka@gmail.com
    Odpowiedź: Zacznę od tego, że moje włosy są bardzo długie i puszyste. Aby tę czuprynę doprowadzić do porządku muszę poświęcić sporo czasu. Zawsze nakładam odżywkę, by nawilżyć włosy i nadać im pięknego blasku. Staram się nie czesać włosów w jedną fryzurę, by nie łamać ich struktury.
    Czesanie zaczynam od delikatnego rozczesywania końcówek, a później przeczesuję resztę włosów.
    A moje włosy przedstawiają się tak: http://2.bp.blogspot.com/-SoJOeOGNKHE/UFm2aaWTO0I/AAAAAAAAAjQ/8o2E0fP8s50/s1600/d1.jpg Również możecie je zobaczyć na blogu Lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako - asiaaa8
    E-mail- asia_gebauer@tlen.pl
    Info o konkursie - Nie
    Zadanie konkursowe - Przed umyciem głowy dokładnie je rozczesuję,natomiast myjąc głowe dokładnie ją masuję. Ponieważ farbuję włosy -szampon jakiego używam to: http://shop.foto-top.pl/kosmetyki-do-wlosow/797-szampon-gliss-kur-wlosy-suche-zmeczone-250ml.html
    Oprocz tego, pod zadnym pozorem nie używam suszarki, mam suchą strukturę włosa, wiec nie chce dodatkowo ich wysuszac.
    Odżywka jaką stosuję to : http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=46091 , jest naprawdę rewelacyjna! Mając nawet bardzo zniszczone włosy, włosy w mega,szybkim tempie się regenerują.
    Poza tym stosuję także serum na zniszczone końcowki z Avonu -->http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=1802 .
    Gdy mam więcej czasu to robię sobie domową maseczkę, którą bardzo ładnie opisała na swoim blogu Porcelain desire ;) http://porcelain-desire.blogspot.com/2012/12/domowy-sposob-na-pielegnacje-wosow.html

    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: Ewa Ewa
    E-mail: ewa_sn@o2.pl
    Informacja o konkursie: http://mypolishlife.blogspot.com/ - baner
    Zadanie konkursowe: Zdjęcie - http://img818.imageshack.us/img818/1651/img0739qv.jpg

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny konkurs pozwoliłam sobie zareklamowac:) bedzie mi miło jeżeli dodasz do blogrolla lub dodasz banerek:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję: Justyna Synowiec
    E-mail: jamelia15@interia.pl
    Info o konkursie na pasku bocznym: http://something-and-else.blogspot.com
    Odpowiedź: Pielęgnacja włosów jest dla mnie bardzo ważna, wiem, że przy pełnej mobilizacji i wszelkim staraniom można zdziałać cuda ;) ! Moje włosy są niestety bardzo cienkie, suche i wypadają. Używam szamponu na wypadanie z apteki, bo tylko on sprawia ,że jeszcze mogą być one w dobrym stanie ;). Mam manie na rozdwojone końcówki, dlatego czasami sama je podcinam gdy tylko widzę takie 'krzaczki'. Oczywiście staram się rzadko suszyć i prostować, ale jak to my kobietki czasami nie umiemy się powstrzymać, w końcu chcemy wyglądać pięknie, czasem kosztem Naszych włosów :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: Patrycja Miczek
    Baner: http://womancosmeticsreccomending.blogspot.com/
    E-mail: cosmetics.reccomending@gmail.com
    Odpowiedź:

    Przede wszystkim zacznę od tego, że mam bardzo gęste, kręcone i długie włosy. Od 3 lat regularnie je farbuję, a więc są też lekko zniszczone.

    Włosy myję 2-3 razy w tygodniu, najpierw szampon, potem nakładam odżywkę i stosuję różnego rodzaju płukanki, ostatnio bardzo polubiłam malinową z Marionu :)

    Po umyciu staram się delikatnie je rozczesywać, a następnie suszę, ale to tylko w zimie, bo wolę jak mi schną naturlanie.




    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako: Malina Malinowa
    E-mail: malinowe.zycie@gmail.com
    Informacja o konkursie: Benr www.tu-sei-la-mia-vita.blogspot.com
    Zadanie konkursowe: Moje włosy wymagają prawdopodobnie bardzo intensywnej pielęgnacji. Niestety nie dbam o nie. Katuję je rozjaśniaczem od 7 lat, w dodatku prawie codziennie prostuję. Ostatnio staram się jednak nabrać dobrych nawyków. Więc po każdym myciu zakładam odżywkę gliss kur i trzymam ją najdłużej jak mogę, czasem jest to 2 godziny czasem tylko 10 minut. Następnie staram się aby wyschły same, jednak czasem trzeba je wysuszyć suszarką. Przed każdym prostowaniem nakładam kosmetyki do prostowania, najwięcej na końcówki. No i co kilka myć (3-4) laminuję włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Zakupoholiczka;))
    E-mail: blogowe123@wp.pl
    Informacja o konkursie: na pasku bocznym: http://mojaszafa1.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Mam blond włosy, które są bardzo cienkie. Ze wzrostem ich jest u mnie ciężko. Szybko końcówki mi się rozdwajają i stają się bardzo suche, dlatego staram się używać różnych odżywek na nie. W tej chwili jest to jedwab Biosilk, któren daje gdy włosy są mokre i serum na zniszczone końcówki z AVON Advance Techniques, którego używam na suche włosy. Pod prysznicem także używam odżywki, w tej chwili jest to bardzo wysławiona odżywka z Alterry. Wcześniej często suszyłam włosy lub je prostowałam, ponieważ strasznie mi się kręciła. W takich chwilach używam sprayu termoaktywnego z Mariona. Posiadam także ekspresową odżywkę z Garnier Fructis, która jest mi potrzebna, gdy nie mogę rozczesać włosów. To by były chyba te najważniejsze rzeczy ;d;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuje: katonna
    mail: katonna666@gmail.com
    natka o rozdaniach na http://kosmetyczneale.blogspot.cz/
    odp. używam kosmetyków łagodnych, nie nakladam szamponu bezpośrednio na włosy tylko tak jak radzą fryzjerzy rozcieńczyć szampon na dłoni z wodą i tak nałożyc na włosy.
    Włosy spłukuje tylko letnią wodą minimum 3 minuty pod bieżąca wodą, maseczki i odżywki nakladam od połowy włosów robiąc co kilka dni przerwe. Co jakis czas po myciu polewam wlosy mieszanka wody z cytryny ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuje jako bisibozena

    banner na

    www.szyc-od-zera.blogspot.fr

    mam włosy farbowane dlatego muszę zawsze po umyciu dać odżywkę bez niej są bardzo suche.Zawsze susze jednak przed użyciem suszarki spryskuje je sprejem Frank provost 180°. A potem modeluje specjalna szczotka elektryczna

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: always fashionable
    E-mail: dianusia154@wp.pl
    Informacja o konkursie: http://thedellashow.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: http://thedellashow.blogspot.com/2012/09/dbamy-o-wosy-z-always-fashionablediana-d.html
    w tym poście moje sposoby są sformułowane w radach dla moich czytelniczek ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: monument-of-beauty
    E-mail: monument.of.beauty@gmail.com
    Informacja o konkursie: monument-of-beauty.blogspot.com
    Zadanie konkursowe:
    Włosy codziennie zwilżam wodą i tak się poznają z myciową przygodą,
    potem szamponu trochę dodamy i własnie tym włosom radości damy.
    Pachnieć musi pięknie, miło aby się włosom dobrze żyło.
    dokładnie spłuczemy, ręcznikiem owiniemy i poczekamy chwilę
    aż będą wyschnięte i po tym wyglądją pieknie jak zaklęte.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako Natalia KR
    e-mail : natala98315@o2.pl
    Dodałam banerka ; ) http://must-love-fashion.blogspot.com/

    ZADANIE KONKURSOWE
    Codzienna pielęgnacja moich suchych i niesfornych włosów nie jest prosta ponieważ nie mogę ich prostować,a chcę mieć zawsze ładnie ułożoną fryzurę.
    Pielęgnuję je kosmetykami przeznaczonymi do mojego rodzaju włosów.
    Od jakiegoś czasu są to szampony firmy Syoss.Nakładam na mokre włosy sporo szamponu, masuję je,spłukuje i daję odżywkę również Syoss.
    Gdy wychodzę z domu spryskuje się lakierem firmy Nivea. Suche włosy stają się być znacznie piękniejsze i pełne objętości.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako: Flower of hope <3
    E-mail: Natalkowy@o2.pl
    Informacja o konkursie: http://dziewczynamalowana.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: prace plastyczną podsyłam pocztą :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako: Justine.
    Email: hazzzzax3@o2.pl
    Informacja o konkursie: Baner nutellaaa-lover.blogspot.com
    Zadanie konkursowe :
    Włosy myję co 2 dni. Używam aptecznego szamponu przeciwłupieżowego, przy każdym myciu
    używam odżywki regenerującej , po umyciu i osuszeniu włosów spryskuję je odżywką w sprayu dodającą blasku, na końcówki nakładam serum odżywiające. Od czasu do czasu zamiast odżywki w sprayu używam jedwabiu. Raz w tygodniu nakładam maskę na włosy.
    Nie suszę włosów gdy nie muszę , prostownicy i lokówki używam bardzo rzadko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Obserwuję jako : ♥Patrycja♥
    e-mail : bestfriend@onet.pl
    Informacja o konkursie : baner w pasku bocznym : http://vanilliapl.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe : OCZYWIŚCIE włosy myję codziennie wieczorem.Pielęgnację zaczynam standardowo : myję włosy szamponem, potem zazwyczaj nakładam odżywkę lub maskę.Po umyciu spryskuję włosy sprejem ( zazwyczaj jest to sprej przeciw elektryzowaniu się włosów, gdyż mam z tym problem ). Staram się nie suszyć włosów suszarką,wolę gdy same wysychają..Czasem rano upinam włosy,bo są już dosyć długie.Zdarza mi się też je lokować, ponieważ z natury są proste ( staram się to robić jak najrzadziej ) . Nigdy nie używam prostownicy. ;)

    OdpowiedzUsuń

  33. Obserwuję jako: Paulina S.
    E-mail: beautystudio90@gmail.com
    Informacja o konkursie: http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/ pasek boczny
    Zadanie konkursowe: hmmm moja codzienna pielęgnacja nie jest skomplikowana:) Myje włosy szamponem garniera przeciwłupieżowym, potem nakładam odżywkę z oriflame do włosów zniszczonych z kokosem, raz lub dwa razy w tygodniu robię olejowanie olejkiem rycynowym, do tego nie używam suszarki ani prostownicy, często przeczesuje włosy i unikam wysokich kitek kiedy tylko mogę;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: lililola09
    e-mail: lililola09@wp.pl
    info: abrakazowa.blogspot.com pasek boczny
    Jeju moje włosy nie są jakoś szczególnie traktowane. Wystarczy, ze je umyję szamponem, najlepiej z sayos i do tego odżywka :)Staram się nie spinać często włosów ale nie ukrywam, że lubię mieć związane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako: gwiazdeczka60
    E-mail: gwiazdabloguje@interia.pl
    Informacja o konkursie: baner na pasku bocznym: http://worldofcolorr.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Moja codzienna pielęgnacja włosów nie jest zbyt złożona. Taka podstawowa mam wrażenie ;) Mycie szamponem oraz nakładanie odżywki. Dodatkowo raz-dwa raz w tygodniu nakładam maseczkę, oraz czasem jak mi się przypomni nakładem na nie olejek :) I to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako: Agnieszka
    E-mail: prymula365@wp.pl
    Informacja o konkursie:
    http://oczami-blondynki.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe: Staram się o przyrost, bo moje włoski są bardzo krótkie i zazdroszcze wszystkim koleżanką z pięknymi, zadbanymi czuprynami dlatego stosuję metodę OMO, wcierki i dodatkowo jakiś suplement diety obecnie Belissa później planuję zacząć pić pokrzywę.

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako: Serenitka B
    E-mail: akasha162@interia.eu
    Informacja o konkursie: banner w pasku bocznym http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Zadanie konkursowe:
    Moje włosy wypadają jak szalone więc staram się ich zbytnio nie uszkadzać i nie maltretować.
    Codziennie rano i wieczorem przyjmuje suplement diety na wzmocnienie i wypadanie włosów.
    Spryskuje włosy odzywką Mrs Potter z imbirem i D - pantenolem i delikatnie ją w nie wmasowuje.Ułatwia ona rozczesywanie i wzmacnia.
    Często robię w ciągu dnia,w wolnej chwili, masaż skóry głowy żeby pobudzić wzrost nowych włosów.Widać efekty:)
    Do czesania włosów używam szczotki z naturalnego włosia która sprawia że mniej sie elektryzują. Kiedyś aż się unosiły po czesaniu,teraz nie ma tego problemu:)
    Wieczorem przed myciem włosów, nakładam na końcówki olejek rycynowy żeby przestały się tak strasznie rozdwajać.
    Używam szamponu Ziaji intensywna odbudowa.Ma cudowny zapach i naprawdę się sprawdza:)
    Co do odżywek to stawiam na odżywki w sprayu.
    Przed suszeniem używam Lekkiej Odżywki w sprayu Pantene Aqua Light.Chroni moje włosy przed gorącym powietrzem suszarki.Poza tym ja nie susze moich włosów tak na wiór,lekko je podsuszam delikatnie ciepłym powietrzem a gdy są już tylko lekko wilgotne pozostawiam je do naturalnego wyschnięcia.
    Maski do włosów nakładam co tydzień.Używam różnych masek,często robię taką z żółtka jajka,olejku rycynowego,oliwy z oliwek i soku z cytryny.Taka najlepiej wpływa na moje włosy które po jej zastosowaniu staja się cudownie miękkie:)
    Nie jest to jakaś szałowa pielęgnacja włosów ale czasami co za dużo to nie zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako: Madzia Cz
    E-mail: czmadzia7@gmail.com
    Informacja o konkursie: http://madziaaa3.blogspot.com/2013/01/rozdanie_1024.html
    Zadanie konkursowe:
    Jeszcze do niedawna moje włosy nie znały pojęcia pielęgnacji. Katowałam je czym się dało, od suszarki bo prostownice i lokówki, do czego dochodziły mocne lakiery. Przełomowym momentem było dorwanie zdjęć z czasów gimnazjum, po czym stwierdziłam, że połowy włosów już nie mam, nie mówiąc o ich kondycji. Postanowiłam wziąć się za nie. Pierwszym krokiem było schowanie wszelkich sprzętów, które je zabijały! Zaopatrzyłam się w przeróżne wcierki, odżywki nawilżające, olejki i działam! Wcierki stosuję codziennie, z racji, że nie obciążają włosów i nie tłuszczą ich, natomiast kilka godzin przed umyciem włosów, nakładam olejki na końcówki. Włosy rozczesuję grzebieniem z szerokim rozstawem ząbków i daję im swobodnie wyschnąć. Od czasu do czasu sięgam po babcine sposoby, np. cytrynę, jajko itp. Teraz, w okresie szczególnie ciężkim dla włosów, nie zapominam o regularnym podcinaniu końcówek oraz staram się je związywać w luźny kucyk lub koczek, żeby maniakalnie nie czesać i tym samym nie wyrywać ich sobie. Odzyskały dawny blask, miękkość i wszędzie widzę małe baby hair!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybacz, zgłoszenia przyjmowane były do 6 stycznia

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.