19 kwi 2013

Maribell Perfect, szampon ultra mocny do włosów rozjaśnionych, siwych i blond od Marion

Z natury jestem blondynką, odcień moich włosów niestety jest ciemny, co niezupełnie mi odpowiadało. Aktualnie mam rozjaśniane, niemalże platynowe kosmyki.
Do ich pielęgnacji potrzebuję więc dobrze znanego blondynkom fioletowego szamponu. Przedtem swoje włosy powierzyłam Joannie i nie pożałowałam tego wyboru.
Do zakupu tego produktu zachęciła mnie obietnica producenta, że szampon likwiduje żółty odcień włosów już po pierwszym użyciu.
Czy warto w to wierzyć? Przekonajcie się sami!


Opakowanie jest raczej standardowe, o pojemności 250 ml. Szata graficzna nie zrobiła na mnie żadnego wrażenia- jest po prostu zwykła. Plusem jest sprawna nakrętka, dzięki której każde otwieranie czy zamykanie nie sprawia żadnego problemu.

Cena waha się w granicach 6-8 zł, czyli normalna dla takich szamponów. Jednak w tym przypadku dużym minusem jest dostępność. Widziałam go tylko w drobnej, osiedlowej drogerii. W sieciówkach nie ma szans na znalezienie tego produktu.
Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni, gdyż Marion, nasza polska firma, ma naprawdę ciekawy asortyment.

Kolor oczywiście jest intensywny, ale nie na tyle mocny, by zabarwić włosy na fiolet przy jednorazowym użyciu. Nie brudzi skóry czy wanny.

Przyjrzyjmy się składowi:


Kosmetyk bardzo dobrze się pieni, przez co jest niezwykle wydajny. Mimo stosunkowo niskiej pojemności starcza na długi okres użytkowania. Czas przetrzymania szamponu na głowie to ok. 5 minut. Łatwy do spłukiwania. 

Niestety nie zgadzam się z obietnicą producenta. Produkt nie eliminuje żółtych refleksów po pierwszym użyciu, drugim, a nawet trzecim. Jedynie odbarwia włosy na fioletowo.
Próbowałam wielokrotnie stosować go na różne sposoby i najlepiej sprawdza się używany raz w tygodniu, nie częściej. Nie ma co oczekiwać od niego intensywnego działania.

Dużym atutem jest to, że włosy po użyciu są gładkie i łatwe do rozczesania. Niestety to tyle, a nawet to  nie ratuje go w moich oczach.


Podsumowując, nie oczekiwałam od tego szamponu wiele, a i tak nie sprostał moim oczekiwaniom. Dałam mu wiele szans i za każdą niestety to samo rozczarowanie. Nie należy do najgorszych, ale do dobrych również. Jest po prostu przeciętny. Oceniam go na 2 i na pewno więcej do niego nie wrócę.
Pozostaję wierna Joannie.

Lubicie produkty Marion? Jakie możecie polecić?

4 komentarze:

  1. Ja naturalnie hestem blondynką.Takich speców nie potrzebuje :-) ale ostatnio kolezance jtora sie farbnela z blondu na blond (nie.to nie pomylka :-)) pokecalam zakupic półkanke :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O takiego szamponu jeszcze nie widziałam :)
    Wygląda kusząco :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niestety zawiera silikony ....odpada

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.