22 wrz 2012

Moje pierwsze ombre

Chciałam pochwalić się moją pierwszą próbą wykonania ombre nails. Oczywiście w porównaniu z innymi dziewczynami wypadłam fatalnie, ale i tak jestem zadowolona, bo wreszcie się odważyłam.


Efekt jest ledwie widoczny, co mnie bardzo cieszy. Wygląda jakbym robiła coś sprayem i przypadkowo najechała na płytkę.
Jak wykonałam ombre?
Najpierw wymalowałam standardowo paznokcie szybkoschnącym lakierem Rimmel w odcieniu 840- Blue Eyed Girl. Odczekałam moment i zabrałam się za końcówki. Wzięłam kartkę papieru i wymieszałam po "kropelce" każdego lakieru jaki miałam w domu w odcieniu błękitu. Z kawałka gąbki do mycia naczyń urwałam kawałeczek, pochlapałam wodą i nałożyłam na mieszankę. Następnie przykładałam do paznokci i to cała filozofia. Mam w planach spróbować niebawem jeszcze raz tylko w innych kolorkach. 
Mój sposób jest chyba dość specyficzny, gdyż koleżanki robiły wielkie oczy, gdy im o nim opowiedziałam. Jednak metoda kilka pasków w ogóle mi nie wychodzi. Najważniejsze, że znalazłam swoją metodę i jestem zadowolona z efektów.


Mam ochotę na dramat bądź ciekawą książkę. Zmuszona jednak jestem spędzić wieczór z podręcznikiem od francuskiego, więc niestety...
Dobranoc!


2 komentarze:

  1. każde początki są trudne ;) ja już kilka razy to robiłam i wychodzi zdecydowanie lepiej niż za pierwszym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie przed chwilą próbowałam drugi raz, zaraz wstawię na bloga :) Dzięki za słowa motywacji

      Usuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.