6 wrz 2012

Próbki Mustela, czyli co dziś przyniósł listonosz...

Po przyjściu ze szkoły czekała na mnie przesyłka. Po rozerwaniu koperty nie ukrywam, że zdziwiłam się widząc próbki od firmy Mustela, która kojarzy mi się z ciężarnymi kobietami. Nie mam pojęcia jakim cudem je dostałam, nie pamiętam, bym pisała maila z prośbą współpracy. Nie ukrywam jednak, że jestem zaskoczona pozytywnie. 
Otrzymałam żel do mycia głowy i ciała dla dzieci od pierwszego dnia życia o pojemności 50 ml. Mi się nie przyda, więc oddam go koleżance. Jestem zaciekawiona 10 ml próbki podwójnie działającego kremu przeciw rozstępom. Mimo, iż nie jestem w ciąży produkt naprawdę mi się przyda. Wszystko ważne jest do września 2014r. Dołączone były ulotki informacyjne, które wyjątkowo zostawię sobie na "potem". Całość włożona była do niebieskiej siateczki na zameczek, którą najpewniej wykorzystam jako podręczną kosmetyczkę.



Zapachy są piękne. Wyczytałam przed chwilą, że trzeba wysłać do nich jednak maila. Musiałam zrobić to bardzo dawno. Ponoć warto dołączyć do klubu Mustela, wtedy można otrzymywać regularnie próbki tutaj:
Zachęcam.

 Miłego dnia ;-)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.