3 wrz 2012

Przetestuj kosmetyki do ciała Farmona

Chciałam zrobić dziś przegląd poczty, ale niestety Joanny nadal u mnie nie ma... Mam nadzieję, że jutro mi się uda, praktycznie całe popołudnie mam wolne, zależy to tylko i wyłącznie od listonosza.
Chciałabym zachęcić wszystkich, by zgłosili się do testów w serwisie bangla.pl. Tym razem do zgarnięcia:


* olejek do kąpieli (500ml),
* żel do mycia ciała (300ml),
* mus do ciała (300ml),
* cukrowy peeling do ciała (300g)
marki Farmona o kompozycji zapachowej melon i arbuz. Rewelacja. Ja już wysłałam swoje zgłoszenie.
Należy być zarejestrowanym użytkownikiem, uwierzcie, doceniają nawet tych, którzy są w serwisie od kilku dni, wystarczy być aktywnym. Więcej informacji:

A ja niestety już lecę, mam sporo spraw dziś do załatwienia, ale mam już kilka pomysłów na nowe notki i wizualizację bloga.
Miłego dnia!

PS Jeśli chcesz zostaw komentarz :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.