24 wrz 2012

Co nowego? Sudomax, karta DOZ i prenumerata Matury.

Jak zwykle nowy tydzień przynosi ze sobą przesyłki. Na dobry początek dnia listonosz przyniósł mi kopertę od Sudopharmy. A w niej 5 próbek oraz jeden pełnowymiarowy krem Sudomax o masie 55g. Mini produkty z pewnością rozdam bliskim na spróbowanie, bo jeśli chodzi o duże opakowanie boję się, że i tak nie zdążę wykorzystać przed upływem daty ważności- mam na to równe dwa lata.




Mniej więcej tak to wygląda. Pewnie większość z was już wie, co i jak, ale w razie czego chcę przekazać informacje, że owa firma bardzo chętnie podejmuje współprace. Wystarczy napisać do nich maila i zagwarantować recenzję oraz zdjęcia. A naprawdę warto. Dodatkowo urzekł mnie owy list imienny.
Adres mailowy to:
sudomax@sudopharma.pl
Serdecznie polecam. Produkt ma szerokie zastosowania. Ja mam nadzieję na wysuszenie niespodzianek. Po pierwszym zastosowaniu jestem zachwycona. Zobaczymy jak będzie dalej, póki co zabieram się za testowanie.



Do zamówienia karty namówiła mnie koleżanka. To nic nie kosztuje, a mamy z tego same korzyści. Jeśli chcesz zamówić swoją kartę kliknij TUTAJ <-. Program oferuje mnóstwo rabatów na produkty dostępne w niektórych aptekach. W mojej małej miejscowości takich placówek jest aż 3, więc podejrzewam, że w większości miast znajdziemy choć jedną taką aptekę. A oto aktualne promocje z kartą:
kliknij TUTAJ <-
Ja jestem ostatnio nastawiona do aptek baaaardzo pozytywnie. Przy zamówieniach z Gemini otrzymałam próbki produktów Vichy (w saszetkach oczywiście), a ta karta tylko umacnia mnie w mojej opinii. Z resztą, co ja będę pisać. Spróbujcie same!



Jakiś czas temu zamówiłam darmową prenumeratę miesięcznika Matura News. Nie podchodzę w tym roku szkolnym do matury, ale uważam, że warto być zorientowanym. Zwłaszcza, że to nic nie kosztuje. Nie wiem tylko czy to ja mam problem z przeglądarką czy adres jest uszkodzony. W razie czego, jeśli wy również chcecie zamówić prenumeratę, spróbujcie kliknąć TUTAJ <-

To wszystko, czym chciałam się dziś pochwalić. Czekam jeszcze na kilka przesyłek do testowania oraz na próbki od znanej firmy kosmetycznej, także niebawem znów tego typu wpis. A wy znacie jakieś ciekawe darmowe próbki, rabaty, czasopisma? Albo firmy, które chętnie podejmują współprace? 
Dobranoc!

PS Zostaw po sobie ślad ;-)

2 komentarze:

  1. ja też sudomax dostałam wczoraj ;D a co do tego miesięcznika to bardzo bym chciała, ale niestety strona nie działa... napisałam do nich na fb ciekawe czy coś odpiszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba wszystkich za jednym zamachem załatwiali wtedy :D
    no mi też właśnie nie wchodzi, ja zamawiałam jakoś w lipcu... ale przecież muszą funkcjonować

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.