15 wrz 2012

Paznokcie

Nareszcie udało mi się wyhodować zdrowe paznokcie! Uwielbiam długie pazurki, a moje często mi się łamały. Kształt nie jest jeszcze idealny, więc zostaje mi jeszcze trochę poczekać aż odrosną, ale już jestem mega szczęśliwa. Co mi pomogło w pielęgnacji płytki paznokcia? Przede wszystkim kompleks regeneracyjny od Wibo, o którym pisałam w tej notce:
Staram się je również regularnie piłować. 
 Zainspirowana pięknym wyglądem ombre nails postanowiłam trochę poduczyć się w tej dziedzinie. Jeśli chodzi o paznokcie, zdecydowanie raczkuję w malowaniu. Znalazłam ciekawy tutorial obrazkowy na stronie zszywka, którą swoją drogą polecam. Jest tam wiele ciekawych inspiracji.


Chcesz wiedzieć dokładnie jak to zrobić?
kliknij TUTAJ <-

W kolejnym tygodniu pochwalę się Wam moimi zdolnościami, a raczej ich brakiem. W każdym razie spróbować warto.

A oto moje największe dotychczasowe osiągnięcie:


Na zszywce znalazłam również ciekawe inspiracje dotyczące eyelinera. Kreska na powiece wychodzi mi raczej marnie. Spróbuję dziś zrobić ją na spokojnie, a potem pochwalę się efektami.

A Wy jakie macie swoje sposoby na zdrowe paznokcie? Jeśli znasz jakieś- pochwal się!

2 komentarze:

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.