28 wrz 2012

Pierwsze produkty- Kejt

W ramach współpracy z Klubem Kejt w ciągu ostatnich dwóch dni otrzymałam swoje pierwsze produkty do testowania. Pierwszy był zestaw od firmy Skarb Matki, który generalnie przeznaczony jest dla dzieci. Otrzymałam balsam do ciała o zapachu czekoladowo-pomarańczowym, malinową pomadkę do ust, arbuzowe mydełko pod prysznic oraz żel do mycia rąk bez użycia wody. Cały zestaw prezentuje się tak:


A oto drugi produkt, a mianowicie pomadka do ust Max Factor Colour Elixir Lipstick. Wybrałam odcień 730 Flushed Fuchsia.


Moje odczucia póki co są pozytywne. Wszystkie produkty są wysokiej jakości, zadbane i pięknie pachną ;).
Już niebawem fotorelacje i recenzje.
Tymczasem zabieram się za testowanie.
Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.