20 sie 2012

Wygraj zestaw kosmetyków i zostań testerką ;-)

Portal uroda.com organizuje konkurs, w którym można wygrać nagrody o wartości ok. 100 zł. Konkurs trwa do jutra do 24, więc trzeba się pospieszyć. Należy zarejestrować się w serwisie i odpowiedzieć o swoim ulubionym kolorze. Do zgarnięcia 1 z 4 zestawów kosmetyków. Nagrody są tutaj: http://www.uroda.com/artykuly/patent-na-kosmetyk-wygraj-zestaw-kosmetyk-ow .

Jak większość blogerek zachęcam do wzięcia udziału w losowaniu do testu L'Oreal Nutri Gold. Do wyboru są dwie terapie: Nutri-Gold- miodowa terapia odżywcza, bogata formuła oraz Nutri-Gold- jaśminowa terapia odżywcza, lekka formuła. Należy napisać zarejestrować się na stronie www.lorealparis.pl i napisać dlaczego właśnie Ty masz zostać testerem. Zostanie wybrane 400 szczęśliwców. Więcej info tutaj:
http://www.lorealparis.pl/pielegnacja-skory/pielegnacja-twarzy/Nutrigold/przetestuj-na-wlasnej-skorze.aspx





Ja aktualnie czekam na wyniki do testowania produktów z Joanny, myślę, że będą koło 24. Kurier póki co nie zawitał z produktami do testowania, ale czekam cierpliwie. Zaopatrzyłam się dziś w odżywkę do włosów Nivea Long Repair, była na mojej wishliście, a trafiłam na promocję. Jutro użyję jej po raz pierwszy. Niedługo kolejne recenzje, a tymczasem... Dobranoc!

EDIT:
Właśnie przyznano mi peeling i żel pod prysznic Joanna Naturia do testów. Ale się cieszę :D!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.