27 sie 2012

Dzisiejsza przesyłka

Chciałam dziś zrecenzować produkty Kallosa, ale w związku z tym, że wreszcie doszły do mnie przesyłki, postanowiłam się pochwalić. 



Drugie obróciło się, ale to nie szkodzi. Masło do ciała Z apteczki babuni z Joanny dostałam w ramach testowania od serwisu bangla.pl. Jest to jedna z najbardziej oczekiwanych przesyłek. Opakowanie jest spore, 300 ml, a masełko jest bardzo wydajne. Wystarczy naprawdę znikoma ilość, aby rozsmarować je na danej partii ciała. Zapach jest subtelny, słonecznikowy. Konsystencja lekka, raczej typowa. Wchłania się błyskawicznie. Skóra pozostaje odżywiona, jędrniejsza, piękniejsza. To moje pierwsze spostrzeżenia na temat produktu, bardziej rozbudowaną recenzję napiszę po co najmniej tygodniu użytkowania. Jednak jestem pewna, że zaprzyjaźnimy się na dłużej. 
Cudeńko w poręcznym opakowaniu.

Działanie: 9/10
Opakowanie: 10/10
Zapach: 10/10
Jakość: 10/10
Póki co tyle.



Powyższe zdjęcia przedstawiają próbkę od Bausch+Lomb, płyn do soczewek BioTrue. Czas oczekiwania to ok. 1,5 miesiąca. Paczuszka przyszła w małym kartoniku, bardzo miłym zaskoczeniem był dla mnie pojemniczek do soczewek. Płyn ma 60 ml pojemności, póki co nie używałam, ale zachęciłam się i jutro pobiegnę po nowe szkła kontaktowe. Promocja trwała do 15 lipca 2012r. Jeśli akcja rozpocznie się ponownie, zapraszam do sprawdzania pod adresem:

Miłego wieczoru!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.