19 sie 2012

Tusz Yves Rocher Couleurs Nature

Dzisiaj krótka recenzja mojego ulubionego tuszu do rzęs. Perfekcyjnie wydłuża i pogrubia rzęsy. Idealny na codzień i na imprezę. Zdecydowanie mój kosmetyk wszech czasów, który zagości w mojej kosmetyczce na zawsze. Jest to moja pierwsza recenzja na blogu. Poniżej opakowanie tuszu i szczoteczka.



Mascara z zawartością wosku ryżowego, dokładnie otula każdą rzęsę, dodając jej objętości i nie pozostawiając grudek.Zapewnia długotrwały efekt pogrubienia. Dostępne kolory: czarny, brązowy, niebieski. Potwierdzona skuteczność:
-zwiększona objętość: 95%
-rzęsy pogrubione: 95%
-skuteczność szczoteczki: 80%

Dla siebie wybrałam opcję klasyczną- czerń. Spełnia obietnice producenta- tusz utrzymuje się na rzęsach wiele godzin (cały dzień lub całą noc). Nie osypuje się, nie rozmazuje i nie kruszy. Jest to produkt naprawdę wysokiej jakości. Szczoteczka mi odpowiada, gdyż jest zwykła, a nie plastikowa- takich nie lubię. Pięknie rozczesuje, dokładnie malując każdą rzęsę. Kolor jest piękny i trwały. Tusz bardzo wydajny, starczył mi na prawie rok codziennego stosowania. Opakowanie raczej zwykłe. Oprawa oczu jest maksymalnie wydłużona i pogrubiona, rzęsy wyglądają jak po użyciu zalotki. Zdecydowanie najlepszy tusz na rynku za niecałe 40 zł. Zawsze mam go w torebce "w razie potrzeby", choć nigdy jej nie było. Nawet w sytuacjach, gdy spotka nas lekki deszcz lub poleci kilka łez rzęsy nie są posklejane jak przy większości maskar. Generalnie polecam. A tak prezentuje się na rzęsach:


Lakonicznie. Tak właśnie miało być. Dobranoc!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.