21 sie 2012

Ingrid jedwabisty fluid MINERAL Silk&Lift


Postanowiłam napisać recenzję mojego ulubionego podkładu Ingrid Mineral Silk&Lift, jest to jedwabisty fluid do każdego rodzaju cery, który wygładza i nawilża. Producent zapewnia, że produkt trzyma się na buzi 16h. Kupiłam go, gdyż moja koleżanka bardzo go sobie zachwalała, a niska cena mnie do tego zachęciła. Przeszukałam wszystkie drogerie (te mniejsze i większe) w całym mieście, a dostałam go tylko w małym, ubogim kosmetycznym sklepie. Mam go na wykończeniu, ale z pewnością do niego wrócę, tym razem wybierając inny odcień.


Zdjęcia obietnic producenta odwróciły mi się, więc przepiszę je ręcznie. A więc...
Jedwabisty fluid MINERAL SILK&LIFT nawilżająco-wygładzający o długotrwałym działaniu. Równomiernie rozprowadza się na skórze, gwarantując perfekcyjne, naturalne wykończenie makijażu. Dzięki zawartości składników najnowszej generacji, zapewni świeży i młody wygląd na wiele godzin, idealnie maskując wszelkie niedoskonałości i nierówności cery.



Jak już wspomniałam, dla tego podkładu przeszukałam całe miasto. Czy było warto? Oczywiście! W końcu znalazłam idealny podkład do mojej wymagającej, problematycznej cery. Mam cerę mieszaną w kierunku tłustej, przebarwienia pozapalne no i zaskórniki, czasem wyłania się również trądzik. Cerę mam dobrze oczyszczoną, o nawilżenie też ostatnio nałogowo dbam, więc potrzebowałam lekkiego fluidu, który wyrównałby koloryt i zakrył zaczerwienia. Wybrałam odcień 30, nie jestem pod tym kątem zachwycona, gdyż ma kolor lekko ziemisty. Na pewno spróbuję innych odcieni. Jednak nie przeszkadza to w użytkowaniu, na twarzy wygląda przepięknie. Nadaje się zarówno na codzień, ale też na większe wyjścia. Pięknie wygładza i matowi cerę. Rozprowadza się przyjemnie, wygląda bardzo naturalnie, nie tworzy efektu maski. Myślę, że tego produktu mogą spróbować osoby dopiero zaczynające przygodę z makijażem, gdyż jest bardzo lekki i faktycznie nadaje się do każdego typu cery. IDEALNIE zakrywa niedoskonałości i wyrównuje kolor cery, z czym nie mogły sobie poradzić wielokrotnie droższe podkłady. Nie na darmo otrzymał etykietkę tańszego zamiennika Revlona. Cera wygląda pięknie, zdrowo i promiennie. Mam zastrzeżenia jedynie do długotrwałości... Ale wystarczy odrobina pudru i twarz wygląda rewelacyjnie cały dzień. Naprawdę upiększa, pozostawia świeży,  genialny efekt. Stapia się ze skórą jak... krem. Jest to fluid na każdą kieszeń (ok.7 zł), więc serdecznie polecam spróbować każdemu. Skoro pomógł mnie, wy powinnyście być jeszcze bardziej zachwycone. Cera jest gładka i śliczna. Zapach przyjemny, pudrowy. Konsystencja typowa dla podkładów, ni to rzadka ni to gęsta, ale rozprowadza się perfekcyjnie.

Działanie: 10/10
Opakowanie: 10/10
Zapach: 8/10
Jakość: 10/10
Cena: 10/10
Dostępność: 7/10
Suma: 45/50


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.