16 sie 2012

Sprawdzone próbki

Cześć! Dziś podam wam strony, z których zamawiałam próbki i jako jedne z niewielu doszły. Pierwszą z nich jest próbka perfum Puma Yellow (można wybrać także opcję Green), która doszła po ok. 4 tygodniach przyklejona do kartki przypominającej pocztówkę. Nie mam pojęcia jak pachnie na skórze, ale zapach z saszetki bardzo przypadł mi do gustu, orzeźwiający, ale lekko pieprzowy. Producent dał nam 0,7ml produktu, ale muszę przyznać, że chyba się skuszę na cały flakonik. Z resztą, co ja będę opisywać, kliknij w link i zamów swoją próbkę: http://www.puma-fragrances.com/pl-pl/freesample/request-a-sample.html
A saszetka wygląda tak:



Kolejna próbka, która doszła do mnie w czasie nie dłuższym niż 2 tyg to produkt Feminum. Jest to nawilżający żel intymny dla kobiet. Otrzymałam 4 saszetki: 2 Feminum , 2 Feminum Aktiv oraz ulotkę informacyjną. Zachęcam do wypróbowania. Wystarczy tylko wypełnić formularz do wysyłki pod adresem:
http://www.feminum.pl/#!prettyPhoto[iframe]/0/ Zamówione próbki wyglądają tak:


Podczas ostatniej wizyty w Hebe zgłosiłam się do badania nawilżenia skóry oraz porad makijażowych. Sprawdźcie, czy nie ma podobnych wizyt w Waszej drogerii, bo naprawdę warto. Ja dostałam próbkę podkładu Deborah oraz 2 saszetki kremu nawilżającego Dermolab. Wystarczy wejść na stronę http://www.drogeriahebe.pl/sklepy/ , znaleźć Hebe w swoim mieście i kliknąć na kalendarz wydarzeń. Jeśli chodzi o moją drogerię, oto kalendarz wydarzeń w moim mieście: 


A próbeczki podkładu i kremu prezentują się tak:


Mam nadzieję, że te linki okażą się przydatne. Nie zwlekajcie, zamawiajcie swoje próbki, bo warto :)
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.