28 paź 2012

Recenzja: Catrice Matt Mousse Make-Up, podkład w musie

Podkład od Catrice wypatrzyłam na całkiem sporej przecenie. Generalnie waha się w granicach 20-22 zł, ja zapłaciłam za niego 7,99 zł w Hebe.
Nie używam go na co dzień, toteż długo się zbierałam, by napisać tutaj moje odczucia.


Produkt ten znajduje się w malutkim, szklanym pojemniczku. Zawiera on 16g produktu. Wybrałam odcień 050, sand beige, co widać na powyższym zdjęciu. Producent zapewnia, że nadaje się do każdego typu cery.
Konsystencja jest aksamitna, lekka. Idealnie stapia się z cerą. Nie ma mowy o efekcie maski, nadaje naturalny wygląd.
Przede wszystkim wyrównuje koloryt skóry, co jest dla mnie niezwykle ważne gdyż na mojej buzi miejscowo występują przebarwienia.
Efekt krycia jest przeciętny. Nie zakrywa tych najbardziej rzucających się w oczy niespodzianek, tylko te małe krostki.
Jednakże świetnie matowi cerę. Jestem posiadaczką mieszanej, więc ma ona tendencje do świecenie się w strefie T i odrobinę na policzkach.


Bardzo podoba mi się to, że po użyciu tego produktu puder jest po prostu zbędny. Nazwałabym go 2w1.
Ponadto jest bardzo trwały na buzi. Utrzymuje się cały dzień bez zbędnych poprawek nadając piękny, świeży wygląd.
Jeśli chodzi o wydajność- jestem zadowolona. Co prawda nie stosuję go regularnie, ale uważam, że jak na tak długi czas użytkowania (ok. 3 miesiące) i tak mało go ubyło.
Wystarczy niewielka ilość, by idealnie pokryć twarz.
Świetnie się rozsmarowuje i wtapia.
Dla mnie jednak na zawsze zostanie "podkładem awaryjnym", gdyż ma średni efekt krycia...
Moja ocena: 4/5
Nota jest wysoka, gdyż efekt matu jest intensywny i długotrwały.

A tak prezentuje się w słoiczku (z ubytkiem):


3 komentarze:

  1. Bardzo lubię kosmetyki z CATRICE :)

    Obecnie mam paletkę korektorów i jestem zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi najbardziej do gustu przypadły lakiery od Catrice :D

      Usuń
  2. długo szukałam idealnego podkłądu i w końcu go znalazłam!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://pannaczarna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.