8 paź 2012

Maskara Volumix Fiberlast od Eveline- recenzja

Od dłuższego czasu czyhałam na maskarę ultrawydłużającą, podkręcającą rzęsy Volumix Fiberlast od Eveline. Słyszałam o niej same pochlebne słowa, więc zachęcona aktualnie trwającą promocją na kosmetyki Eveline w Biedronce wreszcie się w nią zaopatrzyłam.


Opakowanie jest nieco tandetne, ale nie zwracam na to uwagi. Zawiera 9 ml tuszu. Wybrałam standardowy odcień- czerń. Zapłaciłam 9,99 zł- jest to groszowa sprawa, więc nawet nie odczułam takiego ubytku w moim portfelu.
Duże wrażenie wywarła na mnie szczoteczka. Z reguły jestem przeciwniczką silikonowych włókien, ale ta maskara ma naprawdę elastyczne "włoski". Końcówka jest nieznacznie wydłużona. Nie podrażnia więc oka podczas aplikacji, co jest dla mnie ważne, gdyż noszę soczewki kontaktowe. 
Makijaż oka jest prosty, choć myślę, że potrzeba tutaj jednak sprawnej ręki. Łatwo posklejać rzęsy. Jednak jeśli robi się to starannie efekt jest oszałamiający.
Generalnie moje rzęsy są dość długie i gęste, jednakże blade. Potrzebuję więc przede wszystkim głębokiego koloru i podkreślenia walorów włosków. Owy tusz do rzęs sprawdził się świetnie.
Rzęski są idealnie rozdzielone i rozczesane, tusz okala każdą z osobna, tworząc piorunujący efekt. Oko prezentuje się po prostu bosko! Spełnia swoje zadanie- rewelacyjnie wydłuża i podkreśla. Czerń jest mocna i wyjątkowo trwała.
Nie podoba mi się to, że pod koniec dnia kruszy się i lekko osypuje. Po umalowaniu tusz często odbija mi się na powiece. Jednakże łatwo i sprawnie się zmywa, a także nie rozmazuje w ciągu dnia, więc zalety przysłaniają mi całkowicie te drobne minusy.


Ponadto maskara dostosowuje się do wymagań. Brzmi banalnie? Przekonaj się sama. Jedna warstwa z lekkim muśnięciem rzęs gwarantuje świetny, codzienny makijaż oka. Jednak więcej warstw daje mocniejsze efekt, tzw. "teatralny look". Jeśli ktoś lubi taki makijaż- mimo wszystko polecam na co dzień. Sama tak maluję swoje rzęski i jestem mega zadowolona.


Podsumowując, marzysz o zachwycającym efekcie niedrogą maskarą? Kup Volumix Fiberlast od Eveline! Rzęsy są maksymalnie podkręcone i wydłużone, wydają się też gęstsze. Możesz kusić spojrzeniem na co dzień! Oko jest starannie podkreślone. Ponadto idealnie rozdziela i rozczesuje rzęsy, nie sklejając ich. 
Możesz manipulować szczoteczką tworząc lekki efekt lub teatralny look. Maskara jest bardzo trwała, więc nie musisz się martwić o rozmazywanie, osypywanie czy kruszenie (no, chyba że pod koniec dnia).
Idealne uzupełnienie makijażu. Zalotka jest zbędna. Zdecydowanie zostaje ze mną na dłużej!
Opakowanie: 7/10
Szczoteczka: 10/10
Tusz (konsystencja): 10/10
Działanie: 9,9/10
Cena: 11/10

Grzech nie spróbować dobrej maskary za tak niską cenę. Tusze innych, droższych marek nie mają z nim szans!
Serdecznie polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.