15 paź 2012

Przegląd poczty: róż Bourjois

Dzięki uprzejmości serwisu bangla mam ogromną przyjemność przetestować róż do policzków marki Bourjois w jednym z czterech, nowych, jesiennych odcieni. Wybrałam kolor 40, Rose The. 




Zamknięcie jest ulepszone, zamykane na wygodny magnesik. Odcień po prostu przepiękny, mocny róż, ale na policzkach wygląda subtelniej. Idealnie podkreśla kości policzkowe i profiluje kontur twarzy. Mój must have jesiennego makijażu. 
Opakowanie jest poręczne, zawiera małe lustereczko, które będzie dla mnie ogromnym ułatwieniem. Marka dodała również świetny pędzelek, którym naprawdę świetnie nakłada się kosmetyk. Znalazłam też malutką broszurkę na temat firmy Bourjois.


Za jakiś czas oczywiście recenzja tego cudeńka. Jeśli chodzi o pierwsze wrażenie, róż jest fenomenalny. Jednakże, by wyrobić sobie opinię o nim muszę go najpierw trochę potestować. 
Zachęcam do zapoznania się z nowymi odcieniami Bourjois, każdy jest wyjątkowy i... przepiękny!


Od razu dzień nabrał barw :)!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.