14 lis 2012

Idealne połączenie oczyszczenia i pielęgnacji, czyli Joanna Naturia Body żele peelingujące

Napiszę dziś parę słów na temat peelingujących żeli pod prysznic od Joanny z serii Naturia Body. Miałam ogromną przyjemność przetestowania jednego z nich w moim ulubionym wariancie- zapachu arbuza.



Idealnie gładka, miękka i jędrna skóra to marzenie każdej kobiety.
Niestety szczególnie jesienią nie jest łatwo utrzymać ją w idealnym stanie... Ciepłe i pełne słońca lato wysuszyło i uszkodziło płaszcz lipidowy, przez co skóra nie jest w stanie utrzymać odpowiedniego nawilżenia a jesienne zmiany temperatur oraz wiatr nie pomagają w optymalnej pielęgnacji skóry.

Jednak nic straconego - na ratunek przyjdą nowe żele peelingujące pod prysznic Naturia body.

Formuła tych kosmetyków łączy właściwości niezwykle pachnącego żelu pod prysznic oraz drobnego peelingu, dzięki czemu możemy stosować je codziennie w trakcie kąpieli.Specjalnie opracowane receptury zawierają drobinki ścierające, które usuwają martwe komórki naskórka, doskonale oczyszczają skórę oraz zapewniają lepsze wchłanianie balsamów czy maseł odżywczych.

Idealne połączenie żelu pod prysznic i peelingu pobudzi metabolizm naszej skóry wpływając na poprawę jędrności i elastyczności oraz zagwarantuje,iż stanie się ona aksamitnie miękka i delikatna.

Żele peelingujące Naturia body - podobnie jak inne kosmetyki z linii Naturia -zawierają naturalne ekstrakty owocowe, które pielęgnują skórę oraz dostarczają wielu cennych witamin i mikroelementów.

Żele dostępne są w 5 wariantach zapachowych:
* Aromatyczny arbuz
* Pobudzająca limonka
* Nawilżające algi morskie
* Zmysłowy imbir
* Relaksująca zielona herbata

Zachęcam do kliknięcia "Czytaj dalej", znajduje się tam moja recenzja i fotorelacja.




Jakie są moje odczucia?


Butelka bardzo mi się spodobała- jest przezroczysta (dzięki czemu widać, ile produktu pozostało) oraz długa i smukła, więc pewnie leży w dłoni. Przemawia do mnie ten minimalizm. Na etykiecie umieszczone są tylko istotne informacje. Nakrętka jest stabilna, a otwieranie i zamykanie nie sprawia żadnego kłopotu. Ogólny design jak najbardziej na plus.

Jak widać, wybrałam opcję o zapachu arbuza i jestem zachwycona! Zapach jest świeży i soczysty, nie wyczuwam żadnych chemicznych dodatków. Kolor to malinowa czerwień. Konsystencja jest rzadka,  w sam raz dla żelu pod prysznic. Gołym okiem widać, że specyfik zawiera czarne drobinki, łudząco przypominające drobinki maku. Jednakże ma w sobie również dużo mniejsze, przezroczyste drobinki.
Specyfik pieni się bardzo dobrze, przez co jest wydajny. Stosowałam zarówno na gąbkę, myjkę i dłonie i moje wrażenia są takie same. Peelingujące drobinki są łagodne, acz skuteczne.  Nie ma mowy o podrażnieniu wrażliwej skóry (sama takową posiadam). Nie zauważyłam również reakcji alergicznych.
Naskórek jest znakomicie złuszczony. Świetnie oczyszcza i koi zmysły. Nadaje uczucie odświeżenia. Ponadto po dokładnym umyciu ciała specyfik bardzo szybko i łatwo się zmywa.
Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam, że moja skóra jest miękka i gładka. Wręcz delikatnie jedwabista. Zdecydowanie zauważyłam właściwości nawilżające i pielęgnujące. Ciało jest jędrniejsze i piękniejsze. Po prostu promienieje!
Idealnie nadaje się do codziennego stosowania.
Żel całkowicie mnie oczarował i zachwycił. Skuteczny, a zarazem łagodny. Moje odczucia są jak najbardziej pozytywne i po wykończeniu tego egzemplarza chętnie przymierzę się do kupna jeszcze kilku opcji zapachowych.
Jak dla mnie po prostu rewelacja. Z całego serca zachęcam do przetestowania tego cuda na własnej skórze!




Moja ocena: 5/5 Absolutnie bez wad!

7 komentarzy:

  1. Bardzo zachęcająca recenzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli rozumiem, że i ty wypróbujesz :)? Serdecznie zachęcam i dziękuję

      Usuń
  2. Arbuz i imbir najbardziej mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Arbuz jest rewelacyjny! Mnie kusi jeszcze limonka i algi :P

      Usuń
  3. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :* Miło czyta się takie słowa, niezwykle mnie to motywuje :) Również obserwuję!

      Usuń
  4. ostatnie zdjęcie jest świetne!;p
    miałam Naturię i również polecam:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.