5 lis 2012

Przetestowałam: Sudomax


Przyszedł czas na zrecenzowanie mojego ulubionego kremu o naprawdę szerokim zastosowaniu. Ja stosowałam przede wszystkim na drobne ranki, podrażnienia i trądzik. Jestem naprawdę zachwycona. Zachęcam do kontaktu z firmą Sudopharma, bardzo chętnie wysyła jeden pełnowartościowy produkt (55g) oraz 5 próbek. Wiadomo więc, że jest przekonana co do skuteczności. Ponadto otrzymałam jeszcze parę kremów o różnych pojemnościach, także zapas mam na naprawdę długi okres czasu, z czego niezwykle się cieszę. 

Wyjątkowo łagodny i skuteczny krem z tlenkiem cynku stworzony dla ochrony szczególnie delikatnej skóry dziecka, narażonej na otarcia i zaczerwienienia spowodowane używaniem pieluszek.Krem działa łagodząco na skórę i tworzy barierę ochronną przed działaniem czynników zewnętrznych, takich jak np. mocz, mogących powodować podrażnienia.Krem może być stosowany do łagodzenia skutków odparzeń i odmrożeń,pielęgnacji skóry skłonnej do podrażnień i zaczerwień oraz skóry trądzikowej w celu zachowania jej dobrej kondycji i ochrony.Zawarty w kremie tlenek cynku posiada właściwości antybakteryjne i ściągające, odżywczy olej ze słodkich migdałów, dzięki zawartości cennych kwasów omega-6 i -9, wygładza i przywraca skórze równowagę lipidową.Pantenol przyspiesza jej regenerację, a lanolina działa zmiękczająco i wygładzająco.

Jakie są moje odczucia? 

Konsystencja jest gęsta, zbita, ale o bardzo łatwo się rozprowadza. Kolor jest typowy dla tego typu specyfików- biały. Przy dobrym rozsmarowaniu zamienia się w bezbarwną, odrobinę tłustą warstewkę. Jednak nie przeszkadza mi to. Zapach jest subtelny, bardzo przyjemny. Przywodzi mi na myśl lawendę.



Największe uznanie Sudomax otrzymał w moich oczach za skuteczną walkę z trądzikiem! Jestem po prostu zachwycona! Stosowany punktowo na zmiany skórne skutecznie wysuszał przykre niespodzianki, nie naruszając przy tym bariery ochronnej naskórka. Co prawda czasem pojawiają się jakieś pojedyncze wypryski, ale wystarczy na noc delikatnie wklepać krem, a rano nie ma po prostu śladu. Nie wiem, czy u innych sprawdzi się podobnie, u mnie żadne maści, pasty, antybiotyki i kosmetyki do cery trądzikowej się nie sprawdziły.
Idealnie sprawdza się również na drobne ranki spowodowane np. goleniem, podrażnienia, zaczerwienienia, otarcia, odparzenia od pieluch w przypadku dzieci... Naprawdę produkt jest uniwersalny i moim zdaniem powinien znaleźć się w każdym domu. Jak dla mnie całkowity niezbędnik.
Dlaczego krem jest niezastąpiony w moich oczach? Przede wszystkim za łagodność, a zarazem skuteczność. Jest tolerowany nawet przez wrażliwą skórę i cerę. Zauważalny także jest proces regeneracji, odżywienie i wygładzenie. Skóra jest zdrowa, miękka i gładka. Poprawia ogólną kondycję naskórka. Chroni przed działaniem czynników zewnętrznych.


Zdecydowanie polecam wypróbowanie każdemu na różnorodne, raczej drobne problemy skórne (myślę, że w przypadku chorób skóry mógłby jeszcze zaszkodzić). Jego skuteczność jest znana już prawie wszystkim mamom. Ponadto ma bogaty skład, który zawiera tylko niezbędne substancje. W moich oczach budzi on zaufanie. Bardzo ważne jest to, że nie wysusza naskórka, wręcz przeciwnie- nawilża i natłuszcza. Działanie wobec trądziku jest trochę inne, odrobinę przesusza miejsca, w których pojawiają się wypryski. Nie zatyka porów i nie podrażnia (wręcz przeciwnie). Nie ma mowy o reakcjach alergicznych. 
Warto poczytać sobie o Sudomaxie w Internecie. Zbiera same pozytywne recenzje i znaczna ilość osób twierdzi, że jest o wiele lepszy od konkurencji.
Polecam kontakt z firmą i zapytanie o możliwość otrzymania próbek:

Podsumowując, dla mnie jest to faworyt w tej kategorii. Świetnie radzi sobie z wszelkimi problemami, nawet przesuszoną skórą ust, z którą borykam się w okresie chłodnej, kapryśnej jesieni. Dla mnie niezastąpiony i na zawsze zagości w mojej kosmetyczce. Nawyku stosowania Sudomaxu nauczyłam już praktycznie całą rodzinę i wszyscy są zachwyceni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.