8 lut 2013

Szybkie i skuteczne zmywanie lakieru do paznokci, czyli parę słów o zmywaczu w żelu Donegal

O tym produkcie słyszałam już wiele pochlebnych opinii. Od dawna chciałam go wypróbować, jednak nie mogłam go dostać w żadnej stacjonarnej drogerii.
Wreszcie w moje ręce wpadł zmywacz w żelu o zapachu mango od Donegal. Nigdy wcześniej nie stosowałam zmywacza o żelowej konsystencji.


Opakowanie: plastikowa buteleczka, raczej standardowa dla zmywaczy do paznokci. Zawiera 150 ml płynu. Kolorystyka etykiety utrzymana jest w ciepłych odcieniach pomarańczy, przywodzących na myśl właśnie mango.

Konsystencja: Jak dla mnie jest absolutnie  wyjątkowa, nigdy wcześniej nie miałam specyfiku do zmywania paznokci w żelu. Owa spoistość jest ogromnym ułatwieniem i sprawia, że zmywacz jest bardzo wydajny. Dzięki swojej gęstości, wiem, że nigdy nie wyleje mi się na wacik nadmiar produktu.



Zapach: Nie ukrywam, że zapachowy zmywacz bardzo mnie zaintrygował.Zazwyczaj spotykam się z samymi niezbyt przyjemnie pachnącymi specyfikami. W opakowaniu ledwie czuć jakąkolwiek nutę mango, jednakże nie jest to nieprzyjemna woń. Dopiero po zmyciu lakieru można wyczuć przepiękny zapach mango, który utrzymuje się nadzwyczaj długo.

Działanie: Przede wszystkim szybko i skutecznie usuwa lakier do paznokci, nawet ciemny czy lekko brokatowy. Wystarczy lekko przetrzeć i po resztach emalii nie ma śladu (oczywiście zależy to od jakości lakieru), nie trzeba mocno dociskać wacika.
Nie niszczy paznokci. Wręcz przeciwnie, zawiera kompleks witamin, który pielęgnuje i chroni płytkę. Stan i wygląd pazurków uległ poprawie. Ponadto nawilża, zmiękcza i uelastycznia naskórek.


Ocena ogólna: Głównym atutem jest przede wszystkim skuteczność i łatwość w usuwaniu lakieru. Dzięki żelowej konsystencji produkt jest bardzo wydajny i łatwo nabrać go na wacik.
Zapach po zmyciu paznokci jest bardzo przyjemny, utrzymuje się przed długi okres czasu.
Specyfik pielęgnuje oraz chroni zarówno płytkę paznokcia jak i skórki.
Suma sumarum, jestem bardzo zadowolona, z przyjemnością będę do niego wracać.
Polecam!



PS Dziewczyny!!!
Wypadł mi pilny wyjazd i niestety będę mogła wrócić do Was najszybciej w środę. Dopiero wtedy opublikuję wyniki rozdania.

18 komentarzy:

  1. ciekawy-warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam jak ten zmywacz radzi sobie z czerwieniami, granatami i innymi "trudnymi" w zmyciu kolorami. I jeszcze wspaniale dba o paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sobie go kupić . Na moim blogu organizuję rozdanie , może wpdaniesz i weźmiesz udział ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zmywacz jest absolutnie genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś kolejną osobą, która mnie zachęca do niego, więc szybciutko dopisuję go do mojej listy 'kosmetyków koniecznych':))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie zauroczył ten zmywacz, uwielbiam go!

    OdpowiedzUsuń
  7. O to ciekawe, zmywacza w żelu jeszcze nigdy nie miałam w posiadaniu...

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz spotykam się ze zmywaczem w takiej formie, gdyby nie ty, nadal nie wiedziałabym o jego istnieniu:)
    aż mnie kusi żeby poszperać w drogeriach i go wypróbować na własnej skórze!

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam go, świetny!
    a kiedy wyniki candy?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przypadł mi do gustu ten zmywacz!

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.