6 sty 2013

ShinyBox Sierpień 2012

 Na samym wstępie chcę poinformować Was, że moje zaległości w notkach nie wynikają z lenistwa, tylko z braku dostępu do komputera, niestety. Ale regularnie czytam, co nowego na Waszych blogach w telefonie. Niedługo wszystko wróci do normy.

Dziś chciałam przedstawić zawartość mojego wyczekiwanego, pierwszego ShinyBoxa, którego kupiłam za 29 zł (kod rabatowy). A co znalazłam w środku?




Krem do rąk Alva (miniprodukt)


Płyn micelarny Bioderma (miniprodukt)


Odżywka do paznokci Lovely (gratis)


Laker do paznokci Rimmel I Love Lasting Finish (pełnowartościowy)



Maskara do rzęs Lovely, Spectacular Me (gratis)


Cień do powiek Lovely, I love satin (gratis)


Puder Maybelline Affonitone #3 (pełnowartościowy)


Krem na noc 35+ (pełnowartościowy)
Ten produkt testuje moja mama.

Czy jestem zadowolona ze swojego ShinyBoxa? Jak najbardziej TAK!

PS Pamiętacie, że zgłoszenia do rozdania przyjmuje tylko do dzisiaj?

8 komentarzy:

  1. Aaaaaaa, zapomniałam o rozdaniu! Teraz będę główkować, co takiego zrobić:D ale zgłoszę się na pewno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten lakier do paznokci, właśnie Azure. Lubię go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zawartość! bardzo fajnie wygląda cień Lovely :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest to jeden z ciekawszych ShinyBox'ów :) Tusz z Lovely jest moim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest extra prezent-niespodzianka! nie wiedziałam, że istnieje coś takiego... jak następnym razem będzie taka promocja to chyba się skuszę. Zawsze fajnie dostać paczuszkę i z radością rozpakowywać bo niewiadomo co w środku:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię ten puder, dobry kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jako jedyna nie zamówiłam jeszcze żadnego pudełka ;) zastanawiam się nad wrześniowym :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.