17 maj 2015

Seventeen FALSIFeye HD! + swatche

Do drogerii wybrałam się z zamiarem kupna osławionej w blogosferze i nie tylko maskary Benefit They're Real. Moją uwagę przykuła ponad połowę tańsza maskara od Seventeen Falsifeye HD! 
Jest to nowość, reklamowana zachęcającym obrazkiem przed i po, zupełnie jak tusz Benefitu. Zachęcona wybrałam tańszą opcję. 

Opakowanie Maskara znajdowała się zaklejonym w kartoniku, który niestety już wyrzuciłam. Dzięki temu miałam pewność, że nikt przede mną nie otwierał kosmetyku.

Szczoteczka Z reguły nie przepadam za silikonowymi szczoteczkami, ale trzeba im przyznać jedno- genialnie rozczesują. Jestem zadowolona. Pięknie rozdziela rzęsy.





Trwałość Jest świetna. Nie kruszy się, nie osypuje, utrzymuje się na rzęsach cały dzień.

Na zdjęciach mam dwie warstwy tuszu.




Moja opinia Jestem niesamowicie zadowolona z tej maskary. Moje rzęsy są maksymalnie wydłużone i rozdzielone, a przy tym nie tracą objętości. Wyglądają, jakbym przed tuszowaniem rzęs użyła zalotki. Rzęsy nie są sklejone, nie ma efektu pajęczych nóżek. Muszę jeszcze trochę z nią popracować, ale efekty są super. Obietnice producenta spełnione w 100%. Cenowo wyszła mnie ok. 40 zł, więc jest warta swojej ceny. Efekty są porównywalne z Benefitem, co można śmiało porównać, wpisując nazwy obu maskar w Google Grafikę.
Kupiłam ją tutaj klik i tutaj możecie poczytać o niej więcej. 

Co myślicie? Jak podoba Wam się efekt? Porównywalny z They're Real z Benefitu?


3 komentarze:

  1. ładny efekt :) jeśli chcesz przetestować kolejną maskarę zapraszam cię na szybki konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.