15 gru 2014

Trymer do twarzy Silvercrest

Trymer do twarzy to coś, co chciałam mieć już od dawna. Zawsze byłam ciekawa jak sprawdzi się przy depilacji brwi. I w końcu w angielskim Lidlu trafiłam na trymer Silvercrest za 2,99 £. Wrzuciłam do koszyka bez wahania, za tę cenę warto spróbować.


Przede wszystkim skróciłam brwi. Z natury mam bardzo długie włoski, więc efekt jest świetny. Kształt nadałam już jakiś czas temu, wycięłam więc jedynie odrastające włoski. Moim zdaniem efekt jest naprawdę niezły.
Na zdjęciu brwi poprawiłam kredką.




W opakowaniu znalazłam 2 nakładki oraz pędzelek. Załączoną baterię włożyłam do środka.



Jestem zadowolona z zakupu, mam nadzieję, że trymer będzie mi służył przez długi czas. A Wy co myślicie o tego typu urządzeniach?


Przepraszam za słabą jakość zdjęć, nie mam ze sobą aparatu.

3 komentarze:

  1. Świetny blog i świetne zdjęcia. Na moim blogu modowym pojawił się nowy wiosenny post: http://kingefashion.com/big-pink-bag/ . Zapraszam serdecznie na bloga. Dodaję do obserwowanych, będę częściej tu zaglądać. Buziaki Kingefashion;*

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie nim :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupiłam podobny ale szczerze mówiąc nigdy go nie użyłam:( Mam taki nieelektryczny i właśnie po niego najczęściej sięgam:)
    p.s Masz piękne brwi:)

    OdpowiedzUsuń

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.