18 mar 2014

Nowości do paznokci od Cztery Pory Roku

Jeśli chodzi o markę Cztery Pory Roku do tej pory miałam styczność jedynie z kremami do rąk, które swoją drogą są naprawdę świetne. Mam przyjemność wypróbowania nowości do paznokci, które chciałabym Wam zaprezentować.


Zapraszam na krótkie przedstawienie zawartości pudełeczka.


Miałam już styczność z żelowym zmywaczem do paznokci od Donegal (=>TUTAJ), z którego byłam bardzo zadowolona. Myślę, że w tym przypadku będzie podobnie, gdyż taka konsystencja gwarantuje większą wydajność.
Drugi zmywacz usuwa lakier hybrydowy, żelowy i akrylowy. Nie wiem nawet czy posiadam takowy lakier do paznokci, ale z pewnością przetestuję na różnokolorowych, zwyczajnych lakierach do paznokci.
Bardzo spodobały mi się małe i praktyczne opakowania po 60 ml. No i ten piękny zapach trawy cytrynowej...


Szczerze przyznam, że mimo, iż lubię kremy Cztery Pory Roku to nigdy nie miałam styczności z tymi wersjami zapachowymi. Póki co użyłam wiśni japońskiej i bardzo podoba mi się ta woń.
Po kremach oczekuję wiele i wiem, że się nie zawiodę.
Pojemność kremików to 50 ml i super, bo zmieszczą mi się do każdej kosmetyczki czy torebki.


Nie mam wielkiego problemu ze skórkami wokół paznokci, ale mój TŻ ma i z pewnością ucieszy się z szansy zostania moim testerem.
Natomiast odżywka spadła mi z nieba. Moje paznokcie potrzebują gruntownej regeneracji i mam nadzieję, że ta ten kosmetyk choć trochę mi pomoże. Zawiera w sobie wiele cennych olejków.
Bardzo podoba mi się to, że oba produkty są w formie pisaka, co jest niezwykle wygodne.


I na koniec miły upominek od firmy Glitter.


Skróciłam i spiłowałam paznokcie i zabieram się za intensywne testowanie produktów. 
Próbowałyście jakiś kosmetyków od Cztery Pory Roku?
Których nowości jesteście najbardziej ciekawe?

Już niedługo opinie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.