21 paź 2013

Kochani!

2 miesiące bez blogowania. Nadzwyczaj długa przerwa. Od dłuższego czasu moje blogowanie podupadało, ale ostatnio przeszłam samą siebie. I nie myślcie sobie, że zaniedbałam Was z lenistwa, oj nie!
Chciałam Wam serdecznie podziękować! Mimo pustek na blogu, Wy nadal do mnie zaglądacie! Statystyki odwiedzin naprawdę mnie wzruszszyły....
Jeśli macie do mnie jakieś pytania- piszcie śmiało, chętnie pomogę, doradzę.

stylowakosmetyczka@gmail.com

Zapewne pamiętacie, że od wielu miesięcy zmagam się z problemem komentarzy i nikt nie może i/lub nie umie mi pomóc. Oczywiście czytam to, co piszecie, ale niestety nie pokazuje mi się to na blogu... Jeśli ktoś z Was umiałby mi pomóc- proszę o kontakt.

Buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twój komentarz jest dla mnie niesamowicie ważny. Daj znać, co Ci się podobało, a co byś zmianił/a. Dziękuję! :-)

Labels

Powered by Blogger. Blogger Template by Intikali.org. Supported by Iskael and BlogSpot Design.